dimecres, 30 de juny del 2021

EM PRESENTE!!



Hola!

Em diuen Vicent i vos done la benvinguda al meu blog educatiu personal.

Aquest blog està creat dins de la signatura del prácticum III a l'ensenyament del Grau en Educació Primària a la Universitat Catòlica de València, a la part TIC de la mateixa, corresponent al segon semestre.


Amb aquest recurs, intentaré transmetre les meues vivències durant aquest període de temps i sobretot espere que siga el començ d'un blog on puga ajudar, informar i col·laborar amb diferents materials a futurs docents o alumnes.

Què vull aportar?

El propòsit d'aquest blog no es més que dur a terme conceptes, coneixements i vivències del que vaig aprenent durant el camí cap a la docència primària o superior.

Tanmateix, també soc graduat en Ciències de l'Activitat Física i Esportiva, que junt a la meua motivació docent, seria genial poder fer junt a l'activitat física que es la meua passió, educar amb els valors que transmet.



Gràcies per accedir al meu blog, espere que el desfruiteu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

EDUCAPLAY, imprescindible per a tots els Mestres!

  EDUCAPLAY Educaplay , es una plataforma web que permet crear diferents tipus d'activitats educatives multimèdia, mitjançant diferents ...