Em diuen Vicent i vos done la benvinguda al meu blog educatiu personal.
Aquest blog està creat dins de la signatura del prácticum III a l'ensenyament del Grau en Educació Primària a la Universitat Catòlica de València, a la part TIC de la mateixa, corresponent al segon semestre.
Amb aquest recurs, intentaré transmetre les meues vivències durant aquest període de temps i sobretot espere que siga el començ d'un blog on puga ajudar, informar i col·laborar amb diferents materials a futurs docents o alumnes.
Què vull aportar?
El propòsit d'aquest blog no es més que dur a terme conceptes, coneixements i vivències del que vaig aprenent durant el camí cap a la docència primària o superior.
Tanmateix, també soc graduat en Ciències de l'Activitat Física i Esportiva, que junt a la meua motivació docent, seria genial poder fer junt a l'activitat física que es la meua passió, educar amb els valors que transmet.
Gràcies per accedir al meu blog, espere que el desfruiteu.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada